احتمال درخواست تعطیلی شنبه در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری پیش از ظهر جمعه در در ادامه سفر خود به روستاهای محور دلیچایی بخش مرکزی دماوند و بازدید از روستای «لی پشت» در جمع خبرنگاران در خصوص تداوم تعطیلی‌ها به علت گرما در استان تهران اظهار داشت: تهران شنبه و یک‌شنبه تعطیل نیست.

استاندار تهران در رابطه با تعطیلی تهران به دلیل گرمای هوا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز عنوان داشت: در این زمینه ما برنامه‌ای نداشتیم اما مسئولان وزارت بهداشت و درمان در این خصوص تصمیم گرفتند و طبیعتاً شرایط اقلیمی و وجود گرمای بیش از حد و وضعیت بهداشتی و درمانی، ایجاب می‌کند که بر اساس استانداردهای بین‌المللی تصمیمات درست گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم اخیر در رابطه با تعطیلی نیز منطبق بر همین موضوع بوده که از طرف وزارت بهداشت و درمان اعلام شد و هیئت دولت آن را تصویب کرد و تهران و سایر استان‌ها تعطیل اعلام شد.

وی گفت: با توجه به برگزاری جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا اظهار و به علت ورود توده گرد و غبار و افزایش شاخص آلودگی هوا در شرایط ناسالم امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه همه مدارس در تمامی مقاطع در استان تهران تعطیل شدند که شب گذشته اطلاع رسانی انجام شد.

معاون عمرانی استاندار تهران عنوان داشت: آزمون کارشناسی ارشد طبق برنامه ریزی قبلی در تمامی حوزه‌ها برگزار می‌شود و بورس و بانک نیز فعال هستند.

وی در خصوص احتمال تعطیلی پنجشنبه نیز گفت: برنامه‌ای برای تعطیلی در روز پنجشنبه نداریم و مردم اخبار را از طریق رسانه‌ها معتبر پیگیری کرده و به شایعات توجه نکنند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *